tisdag 2 mars 2010

Grymt givande dag idag.
Hunnit designa klart affischen till ett av våra event idag med Jimmy. Därefter körde vi ett jättehårt pass på gymmet.. Tränade bröst idag. De gick bra förutom att Jimmy tvingade upp mig på en sån där tjej-maskin som uppvärmning..Sån som man håller i ett par handtag och trampar upp o ner på typ.. Inget illa menat alltså, men de där är inget för oss killar.. Jag har ingen lust att forma min bak när jag tränar hahaha..

Sen har jag suttit hemma och klurat på lite smått och gott inom jobbet.

Ska slänga mig in i duschen strax och skutta iväg till Satin där jag spelar ikväll..

För övrigt måste jag tillägga att jag är grymt besviken på Windows Movie Maker.. Satt hemma igår och klippte ihop ett par grymma videos ifårn helgens spelningar, när jag skulle göra klart filmerna så blev de självklart en massa fel på programmet så jag blev tvungen att göra om samma sak idag på en annan dator.. Då visar de sig att den dator har en jättegammal version av programmet så de slutade ändå i katastrof..

Därför ska jag tjata lite på Jimmy om att få göra det på hans dator dom närmsta dagarna. Så istället för att utlova en dag då filmerna dyker upp på bloggen så får ni helt enkelt hålla utkik :)

Gammal bild på mig, tagen utav den tyngaste fotografen Lisa Ullström =) Grym bild !

2 kommentarer:

Din favoritDavid sa...

men lilla gubben, du kan ju inte sitta i windows movie maker!!!

Marcus Lindqvist sa...

hahaha klart jag kan ;) Man tager vad man haver vettu =)