måndag 1 mars 2010

Hehe här kommer en rolig sak som jag tror ganska många kan referera till. Jag kan iaf det.

Föreställ dig att du går utomhus någonstans. Du kanske går längs en gå-gata.. Du kanske går igenom parken. Du går på parkeringen.. Vart som helst. Och så möter du en person, till exempel en man, som ser härjad, snuskig och ohygienisk ut..

Vad gör du då?

Jag har en tendens att hålla andan när jag går förbi, tills man gått förbi "vinddraget".. Och sedan andas/blåsa ut ganska kraftigt för att bli av med alla potentiella bakterier som fastnade på en vid vinddraget hahaha..

Alla som gör som jag, räck upp en hand!
Tror de är rätt många som räcker upp handen just nu faktiskt :)
Eller är de bara jag som är knäpp? hahaha :)

2 kommentarer:

larsa46 sa...

HAHAHA jag blir så glad att jag inte är den enda som gör så !
jag klarar inte att andas när jag går förbi den där vidriga människan, och oftast så håller jag andan sådär onödigt länge tills jag tror att jag ska svimma av syrebrist, och när jag då andas in måste jag andas in försiktigt annars kanske bakterierna kommer tillbaka av vinddraget !
tvångstankar ? nej vadå ?

DJ Marciz sa...

Hahaha eller hur!!