tisdag 9 mars 2010

Herregud vilken hektisk dag.. Och pinsam..

Jag var ute på ICA för att handla lite förut. Fyllde kassen med allt jag handlat och på vägen hem när jag skulle sätta nyckeln i låset till den grind jag måste gå igenom så halkar jag... BIG TIME !!

Jag gjorde en rejäl volt och landade nästan på huvudet, fötterna upp i luften och ica-kassen med äggen flög åt helvete.. För att inte det skulle räcka så gick de precis förbi ett par människor i min ålder, samt att ett par satt i en bil tvärs över gatan.. Fy fan vad jag skämdes, o så började jag blöda på fingrarna hahaha.. Inge vidare!!

Nu har jag precis gjort mig i ordning för kvällens jobb. Har suttit i möte nu ett tag under kvällen.. Detta är kvällens outfit, köpte den idag när jag var på stan med Baby A. T-Shirt och en ny sjal, love it!


Inga kommentarer: