torsdag 4 mars 2010

Jag förstår inte hur vissa människor tänker. Detta inlägget är riktad mot en särskild person. Hoppas verkligen att du läser detta.

Jag fick för ett tag sedan vetskapen om att du med avsikt använt mig som profil (mitt yrke, mina bilder, och mitt namn) för att starta relation med diverse människor runt om i landet. Jag har funderat över det här ett tag nu och jag kan verkligen inte acceptera detta. Hur tänker du egentligen?

Bara så att du ska bli medveten om hur allvarligt detta är så kan jag tala om att detta är ett brott mot den svenska lagen.

*Urkundsförfalskning heter det, och finns under kapitel 14 § 1 i Svenska lagboken. Detta är straffbart med upp till 2 års fängelse i värsta fall.

Så ta en ordentlig funderare på om det verkligen är så smart att hålla på såhär? Jag har nämligen både namn, telefonnummer och ort på dig. Jag är alltså inte så långt borta ifrån att gå vidare med detta.

Inga kommentarer: